2015. március 29., vasárnap

Húsvéti szolgálathoz

A korábbi húsvéti szolgálatainak szövegét adom közre, amely hiszem, hogy mások számára is segítség lehet. Az ideit majd később közlöm.
Sajnos, nem nagyon találtam ránk szabott szerepeket, ezért én magam írtam ezeket.
A verselgetés nem áll hozzám közel. Azzal sem értek egyet, hogy olyan szavakat adunk a gyermekek szájába, amely nem őszinte, nem rájuk szabott, nem fedi a valóságot.

Egy kukac nagy átalakulása

Kukac:
Egy ici-pici kukac vagyok,
a levelet szeretem nagyon,
de sajnos, sokan nem kedvelnek,
legszívesebben elkergetnek.

Lassan bebújok egy burokba, (bebújik egy nagy zsákba)
teljesen megváltozok! CSODA! (egy lepke bújik elő a zsákból)

Lepke:
Gyönyörű lepke lesz belőlem,
nem is gondoltad ezt felőlem!

Ha átadod Jézusnak szíved,
életed megváltozik, hidd el!

Húsvéti hívogató

Fiú: Szia (lány neve)! De szép vagy ma!
Lány: Húsvét ünnepe van!
Fiú: Készültek-e szép tojások? Locsolkodásra várók?
Lány: Nem készültek, mert a gyülekezetben lesz ünnep.
Fiú: Ünnep? Hisz én is azért jöttem.
Lány: Mi Jézus feltámadásáról emlékezünk meg.
Fiú: Akkor én is elkísérlek, és meghallgatlak téged.
Ének: Egy szív érettem dobogott... (lány énekli)

Húsvéti nyuszik

Szereplők: 2 nyúl

1. nyúl: Jaj, de jó, itt a húsvét!
2. nyúl: Miért örülsz annyira?
1. nyúl: Mert végre sokat játszhatok a gyerekekkel.
2. nyúl: Nem értem. Mi köze van ennek a húsvéthoz?
1. nyúl: Hát nem tudod, hogy a húsvét a locsolkodás és a kisnyuszi ünnepe?
2. nyúl: Te meg nem hallottad, hogy ezen a napon támadt fel Jézus?
1. nyúl: Micsoda?
2. nyúl: Jézus meghalt az emberekért, de harmadnapra üres lett a sír!
1. nyúl: Milyen meséket zagyválsz itt össze!
2. nyúl: Ez nem mese, a Bibliában olvashatunk róla!
1. nyúl: Akkor sem fogod elvenni a kedvem, meglocsolok néhány embert.
Én még kicsi nyuszi vagyok,
locsolóverset nem tudhatok,
de illatos vízzel,
meglocsollak, hidd el! (vízipisztollyal a hallgatóság közé locsol óvatosan)
2. nyúl: Ejnye, nyuszi pajtás, látom, hogy te még nem érted! Hallgasd meg inkább az éneket!


Ének: Az Isten jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése