2016. február 17., szerda

Házilag- odú és egyebek

Régóta a szívemen van egy madárbarát kert kialakítása. Színesebb és hangosabb is a környezetünk kis szárnyas barátaink társaságában. A madáretetést az elmúlt évben kezdtük meg. A hideg téli napokon nagy szorgalommal látogatták kis cinege éttermünket a madárkák. Idén sokat nézelődtem az mme.hu oldalán. Nagyon megragadták a figyelmemet a költőodúk. Nézegetve a készítés menetét arra az elhatározásra jutottam, hogy magam is nekilátok egy odú összeállításának.
Az "A"-típusú odút választottam. Találtam egy méretleírást, amelyet követhettem.
A félig kész odúnk fotója:





Festegettem is az elmúlt időben:
1. Teafűtartó. Az akasztók fölött található a teás zsák tartalmát jelölő képek.

borsmenta 
fekete bodza virágzata
kislevelű hársfavirág
 vadrózsa (gyepűrózsa) termése, a csipkebogyó
 2. Sámlink is új külsőt kapott (apró szulák)

Máté fiúnk is ihletett kapott, az építkezésből maradt fadarabok megelevenedtek, és dinoszauruszokká álltak össze. A példa ragadós!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése