2018. március 30., péntek

Kedvenceink-könyvek

Az elmúlt hónapokban jó néhány regényen rágtuk át magunkat. Az esti rituálénk része a közös olvasás. Mikor mindenki lefürdött, fogat mosott, pizsamába bújt, kezdődhet az olvasás.
Szeretem azokat a könyveket, amelyeknek bibliai, lelki tanulsága is van.
Akkor jöjjenek a kedvencek:

A buyufa alatt (Paul White)

A dzsungeldoktor és a deformált arcú fiú-t most fejeztük be. Kezdünk megérni az élettörténetekre! Sokat tanultunk a népcsoport életéről, szokásairól, nyelvhasználatáról is-

Kötélhúzás + Történetek a vízilóról (Paul White)A dühös orrszarvú + Találkozás a Mongúzzal (Paul White)

Ezeket nem lehet megunni. Nagyon sok ismeretre tettünk szert az állatokkal kapcsolatosan is.

A dzsungeldoktor ellenségei (Paul White)  

 Patricia olyan izgalmasan fogalmaz, hogy nehéz letenni a regényeit.

És az a legjobb, mikor én már befejezem és elvonulok, Boglárka kézbe veszi és olvassa tovább a többieknek.

Boglárka kedvencei:

    

Ezeket már egyedül is olvassa minden olyan könyvvel együtt, ami lovakról szól!

2 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást! Az Anna-sorozatot nem ismertem, de a többi mind kedvencem volt gyerekkoromban. Hannelore-t ismeritek? Szerintem Boginak tetszene. Alig várom már, hogy az én gyerekeim is felnőjenek ezekhez a könyvekhez.

    VálaszTörlés
  2. Szia Adél! Az Anna sorozat lovas regények, de nem keresztyének. A Hannelore könyveket gyermekkoromból ismerem, gondolom, nálunk is sikert aratna. A tieidnek is eljön az idő! Hamarabb, mint gondolnád. Isten áldjon benneteket!

    VálaszTörlés