2013. április 11., csütörtök

Kézimunkáink

A varrás nagyon kellemes és hasznos elfoglaltság. Bár nagyon kell gazdálkodni az idővel, és az Úrtól kapott bölcsességgel kell rangsorolni a feladatok között.
Amíg még a harmadik pocakban van, kihasználom az időt:)

Bibliaborító-
ráfért egy kis frissítés

Noteszborító-
filcrátét, a jelenlegi kedvenc technika:)

Horgolt mobiltok- egy újabb próbálkozás
Innen vettem az ötletet.

Amíg tevékenykedem, a gyermekek sem maradhatnak nyugton. A mai nap különösen jó elfoglaltságnak mutatkozott a katicabogár kifestése. Érdemes megtekinteni a színes változatot. A leányka kb. 1,5 órát dolgozott rajta, ennyi idő alatt még én is elkészítettem az ebédet, elmosogattam, kimostam.
A sárga katica a legény munkája. Csak semmi idővesztegetés!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése