2012. november 23., péntek

Elmaradásaim

Jó hogy vannak néha lemaradások, hiányosságok is. Ezek a határainkat is körvonalazzák. Két hete nincs időm feltölteni azokat a képeket, amelyek az elmúlt napok izgalmait szemléltetik. Pedig már előkészítve sorakoznak a képek, várva egy szabad pillanatra az életemből.
Ezt a hetet a kreatívkodásra szántuk, hiszen esküvő előtt állunk. Varrás, vágdosás, sütés, izgalmak. Ezek történtek velünk tömören.
Sokszor úgy gondolom, hogy már csak a kedves olvasóim miatt is köteles vagyok naprakész lenni. De szeretnék ez alól a kötelesség alól kibújni, önmagunk lenni.
Ez a jó az otthonoviban, hogy nincsenek felügyelők, igazgatók, naplók, amelyeket a tanmenethez kell igazítani. Jó, hogy mindet a saját életünkhöz, gyermekeink életéhez szabhatunk.
Beindult egy szolgálat a Baptista Tevékeny Szeretet Missziójánál. Két hetente gyűlünk össze, foltvarrunk és elmélkedünk az Igéről, Isten üzenetéről. Ez is egy olyan elfoglaltság, amely újabb ponton köti le az életemet. Hálás vagyok érte, mert a szenvedélybetegek között hirdethetem a szabadulás örömhírét. Egy kicsit folytatása is a megkezdett foltvarrós szolgálatomnak, amelyet költözés miatt, korábbi lakóhelyünkön fel kellett adni.
Hálás vagyok, mert az esküvő ürügyén találkozhatok a külföldön tevékenykedő testvérkéimmel is. Nem minden nap utazik el valaki Angliából és Olaszországból egy találkozás kedvéért.
Hálás vagyok, hogy én is részt vehetek a szervezésben, végre a saját húgom menyegzőjében:)
Olyan nagy ajándék egy egészséges család, jó kapcsolatok, kötődések. Ezek nélkül olyan üres egy emberi élet. Soha nem tudtam felmérni, mekkora kincs lehet a birtokomban a családom révén. Milyen sokan nélkülözik ezeket a szeretet szálakat. A környezetemben alig van ép család, egészséges kapcsolat. Szeretnék én is építője lenni egy ilyen családnak. Nem kis energiabefektetés, de nagyon megéri.
Isten áldjon meg téged is kedves Olvasóm napi harcaidban, küzdelmeidben, mert "mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése