2012. augusztus 25., szombat

Hálát adok, Uram!

Úgy éreztem magamat az utóbbi időben, mint az átültetett fa. Mikor kiemelünk egy fát, a gyökerei szakadnak, vízhez, tápanyaghoz sem jutva sorvadozik. Az új helyére ültetve próbálja a gyökereit újra mélyre ereszteni, időnként 1-1 kőbe, kemény földrögbe ütközve. A megszokott helyemről kimozdítva, éppen az új hely előkészítésén dolgozva úgy éreztem, száradok. Fogy a hálám, a békém és ezzel együtt az erőm, lendületem is. De az Úr újból megöntözött, felfrissített, így megújult a lelkem, hála töltött el, erő költözött a tagjaimba is. Újból reménnyel telten tudok előre tekinteni.

Uram, szeretem a biztosat,
a kitaposottat,
a megszokottat,
a kiépítettet,
a begyakorlottat.

Most minden bizonytalan,
kitaposatlan,
szokatlan,
kiépítetlen,
és én is gyakorlatlan vagyok.

Gyökereimet újra a földbe eresztem,
mélyen,
hogy az éltető vized
felfrissítsen.

Keserűségem
eléd teszem,
vedd el!
Töltsön el
békességed!

Ezt keresik a gyökerek,
és ha újra meglelem,
betöltöm helyemet,
szent öröm tölt el.

Helyemen vagyok,
most már tudom,
s teszem a dolgom.
                   (nagnus)

Hálát adok, Uram:

- Kadosa munkahelyéért, (ez csoda, szakmájában dolgozhat, kétszeresen is neki ítélték- ítélte az Úr:)
- az autó reményéért (nem is merjük elhinni, még erre is gondol a mi Urunk?)
- megkaptuk a munkaügy által kiküldött segélyt (nagyon jól jött a felújítási munkálatokhoz)
- a sok csempéért, melyet a családunkon keresztül kaptunk,
- Dávid eljegyzési alkalmáért,
- lakcím kártyáért, (végre tudjuk a hivatalos ügyeket intézni)


"Keressétek először Isten országát és igazságát,
és ezek is mind ráadásul megadatnak nektek." (Máté 6. rész)

Ez számunkra élettapasztalat.

"És monda Mózes az Izráel fiainak: Ímé az Úr név szerint hívta el
Bésaléelt, a Húr fiának Urinak fiát, a Júda nemzetségéből.
És betöltötte őt Istennek lelkével, bölcsességgel, értelemmel és tudománynyal minden mesterségben..."
2. Mózes 35, 30- 31.


Ezt az igét a csempézés közben éltük át. Ma is működik.
Ki gondolta volna, hogy magunk fogjuk kicsempézni az otthonunkat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése